خانونا ۱۵ هفته ۱ روزم برم برا تعیین جنسیت؟؟؟؟؟؟؟ میشه؟

۱۰ پاسخ

اره از ۱۲ هفته مشخصه

اره من دقیقا ۱۵ و یکروز رفتم گفت🙂

بمون ۱۶ هفته بری ک حتما بگه بهت

اره من رفتم نشون داد

اره عزیزم۱۵و۱۶هفته ازقدیمم میرفتن برای تعیین جنسیت انومالی غربالگریه ک از۱۸تا۲۰فرصت داری

من رفتم معلوم بود صد درصد گفت

اره عزیزم از -۲ هفته میتونی بری سلفری بدی که کاملا بدون خطا میگه بهت جنسیت یا بری آنومالی که اون تو ۱۸ هفته باید بری

همشهری قشنگم درخواست دادم دوست داشتی قبول کن 🫠

ن زوده
احتمالی میگن بهت

آره احتمال زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری