اره از ۱۲ هفته مشخصه
اره من دقیقا ۱۵ و یکروز رفتم گفت🙂
بمون ۱۶ هفته بری ک حتما بگه بهت
اره من رفتم نشون داد
اره عزیزم۱۵و۱۶هفته ازقدیمم میرفتن برای تعیین جنسیت انومالی غربالگریه ک از۱۸تا۲۰فرصت داری
من رفتم معلوم بود صد درصد گفت
اره عزیزم از -۲ هفته میتونی بری سلفری بدی که کاملا بدون خطا میگه بهت جنسیت یا بری آنومالی که اون تو ۱۸ هفته باید بری
همشهری قشنگم درخواست دادم دوست داشتی قبول کن 🫠
ن زوده
احتمالی میگن بهت
آره احتمال زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.