خانما من الان واس تعین جنسیت میتونم برم

۸ پاسخ

آره اما الان بری یابد ۱۸ هفته هم بری آنومالی هم هزینه هم سونوی زیادی چرا بری
ی دفع بزار ۱۸ هفته و ۳ روز برو

از۱۴مشخصه دیگه

بزار یکسره آنومالی برو ۱۸ هفته دقیق تره

آره حتما قطعی میگن

سلام ببخشید شماهم احساس نبض تو کمر دارید ؟
تورو خدا اگر کسی داره بهم بگه دارم سکنه می‌کنم

بله برو حالش رو ببر نی نی رو ببین

به نظرم صبر کنین هفته دیگه انومالیه
که هزینه اضافه نکنین

بله میتونی

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد