۷ پاسخ

فقط کالاندولا

سودوکرم
اب رو اتیشه
دو بار بزنی کافیه

روغن نباتی .جامد

زینک فیروز
یا
اکسی توسین

کالاندولا

عزیزم پماد زینک فیروز بزن عالیه

میگن روغن جامد خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱ سالگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی