۵ پاسخ

سلام عزیز خاهشی داشتم ازتون شما ک شیرخشک نمیگیرید میشه کدملی کوچولوتون رو بدید من برا پسرم بگیرم 🌹

دخترم ۷۴۰۰ بود

من پسرم 3کیلو‌دنیا آمد اما ماهی یک کیلو نیم وزن گرفت

شیرت خوب باشه باید هر ماه 500 گرم اضافه کنه

نرمالش ماهی ۹۰۰ گرم باید وزن بگیره
حدود ۶۷۰۰ باشه،خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐣 مامان پسرم🐣 ۳ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی ۸ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۱۰ ماهگی