تفسیرش کنید برام

تصویر
۳ پاسخ

ابشو نگفت کمه؟

بچه به سر هست(سفالیک)
همه چیز خوب و نرماله
وزنش یک کیلو و ۹۸ گرم هست که مطابق رشد ۷۵٪ بچه های هم سن خودش هست که خوبه...
مورد خاصی توش نیست

همه چیزو فهمیدم به جز اون تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۱۹ که زده...اشتباه نکرده؟
کی سونو رو انجام دادی؟چند روز پیش؟۱۹خرداد؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان ایلیاواریا مامان ایلیاواریا ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قشنگ♥🥰 مامان قشنگ♥🥰 ۵ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی روزهای ابتدایی تولد
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد