۸ماهگی دیره واسه ۴ دست و پا رفتن؟

۲۱ پاسخ

نع بعضی بچها دیرتر شروع میکنن ...

نه گلم دیر نیست
بعضی بچه ها هم کلا چهار دست و پا نمیرن

نه بچه منم نمیره

ن دختر من یه هفته ای میشه چهاردستوپاحرکت میکنه

پسر من ۹ رفت

پسر من هنوز چهار دست ‌و پا نمیره

نه خوبه دختر منم ۸ ماهگی چهار دست و پا رفت

نه بابا پسر من که هنوزم نمیره

دختر منکه نمیره هنوز سینه خیزم نمیره فقط عقبکی میره زکیم دور خودش میچرخه چه نشسته چه خوابیده

پسر منم هنوز چهاردست و پا نمیره 🥲

نه پسر من هنوز سینه خیز میره

دختر من فقط غلت میزنع و بس

دختر من هنوزم چهاردست و پا نمیره😅دوست داره وایسته فعلا

نه مسر من از ۸ ماهگی ۴ دستو پا میره

✨ مامان قشنگم 🙏👆❤️
اگه اینجا یه لحظه لبخند آورد رو لبات یا خیالتو از غذای کوچولوت راحت‌تر کرد...
با یه عضو شدن و معرفی کانال به دوستاتون دل ما رو شاد کن 💛
این صفحه با عشق برای تو و فرشته‌ات ساخته شده...
با هم باشیم تا رشد کنیم، یاد بگیریم و با خیال راحت، کودکمون رو قوی و سالم بزرگ کنیم 🍼🌱.

@food_babyy
@food_babyy
@food_babyy
@food_babyy

جایی برای دل‌نگرونیای مامانای نازنین 👆❤️

بعضی بچه ها اصلا چهار دست وپا نمیرین ویه راست راه میرن

من پسرم اصلا چهار دست و پا نكرد يهو. از ديوار گرفت بلند شد

ن هرکی ی جور

نه هر بچه یه جوره

‌دختر من هنوز نمیره

نه عزیزم هربچه ای یجوریه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی