خانما چن روز بعد از قرص دوفامد وکلومفین پریود میشن؟

۱۰ پاسخ

دوفامدو قط کن سه یا چهار روز بد پریود مبشی

الان لک بینی داری
یا اون موقع که لک داشتی رو پد می‌ریخت یا نه جزعی دستمال میکشیدی بود

تنبلی داری گلم ؟

بی بی چک منفیه

امروز یک هفته از قطع قرص میگذره.
علعم پریودی دارم ولی میرم دسشویی ترشح
سه روز بلد ازقطع به اندازه چند بار دسشویی رفتن دستمال میزدم لکه بینی جمعی داشتم که گقتم شاید لانه گزینیه.
دیگه هیچی

از ۱۹ سیکل روزی ۲تا به ندرت ۷روز

شما شرایطتون چه جوری بوده که دکتر دوفاستون داده؟
من دوتا دکتر رفتم یکی میگه دوفاستون بخور یکی میگه نخور
لطفا راهنماییم کنید

اکثر سه تا چهار روز بعد اما تا ده روز جا داره بعد ده روز پریود نشدی آزمایش بده

بعد از قطع پروژسترون چند روز

من خودم بعد مصرف قرص دوفامد سه روزبعد پریود میشدم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🥹 مامان لوبیا🥹 هفته نهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته سی‌ام بارداری