خانمای هم هفته ی من حرکات بچتون چجوریه؟

۶ پاسخ

هیچی.حرکتی نداره

خداروشکر خوبه،یه روز زیاده یه روز کمه،یه روز هم خوابه😄

من که باهام دعوا داره گاهی اوقات شبا از حرکاتش نمیتونم بخوابم

زیاد نیس 😶‍🌫️

من زیا حس نمیکنم😔

زیاد نیست

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی