۹ پاسخ

من هنوز لگد و تکون حس نمیکنم فقط حباب ترکیدن قوی😅اونم همش زیر نافم سمت راست

زیر شکمم

من همه جای بدنم حس میکنم
گاهی بالا گاهی پایین گاهی وسط شکمم

نه خواهرم هنوز بچه بالاکشیده نشده

زیر شکم ،روی واژن

من پایین شکم . گاهیم تو واژن میزنه.
یا سمت چپ و یا سمت راست

برای من احساس میکنم رو واژن میزنه
ولی گاهی ام بالا تر

من پایین شکم عزیزم

من ۲۱ هفته و ۵ روزم ..حرکت که زوده.. فقط یه چیز حباب مانند

سوال های مرتبط