من نفهمیدم صدا سیماا رو با موشک زدن یا با ریزپرنده های خودی؟

۱۰ پاسخ

اکثر خائنا افغانین

لعنت بر هر کی منافقه

حقشونه ،هرچی سرشون بیاد
انقد افغانیا را مث اشغال از کشور ننداختن بیرون همین الان تعدادشون اندازع ایرانی ها شده قشنگ میتوانن کشور بگیرن

من اون لحظه داشتم خبر رو میدیدم خیلی بد مجری خانم لرزید اولش نرفت موند پای خبر موشک دوم ترسید رنگش پرید

اونایی که میزنن ایرانی نیستن نفوذی خائن ان بهشون نگید ایرانی

😑😑😑حرف نزنیم بهتره الان میفهمن ترسیدیم و ب هدفشون رسیدن ک زدن اونجارو

وای ما داشتیم شبکه خبر رو نگاه میکردیم یهو زدن

اخ اخ چی بگم خواهر تا ماهواره خبر اعلام کرد همون لحضه اونجا زدن

خودی

آره زدن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۱۲ ماهگی