من دیگه کی قراره نینیمو حس کنم😞🥲

۶ پاسخ

منم هیچوقت جسش نکردم 😿😿

مال من دیگه از رو شکم مشخصه

یعنی تا حالا تکوناشو اصلأ حس نکردی؟؟

منم تقریبا ۲۲و۲۳ هفته بود حس کردم
الان چند روزه حرکاتش زیاد شده
البته من خیلی باهاش حرف میزنم نازش میکنم

شکم اولته و جفتت چیه؟؟چ دیر حس میکنی

من حسش میکنم تکون میخوره،اما حرکاتش خیلی قوی نیس ولی واضحن

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شیطون🍼👼🏻 مامان شیطون🍼👼🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوبري🫐 مامان بلوبري🫐 ۷ ماهگی