خانما اسم میلان واسه پسر خوبه؟

۱۴ پاسخ

به نظر من نه

خداییش اصلا نپسندیدم
البته نظر خودت و همسرت مهمه

بنظرم نه
میدونی عزیزم درسته همه ماها می‌خوایم اسم جدید بزاریم روی بچه هامون، ولی حداقل یه چیزی بزاریم که قشنگ باشه ، مثلا بچه بزرگتر هم شد بهش بیاد
مثلا عمو و دایی و خاله و عمه شد، اسمش یجوری باشه که بشه این پسوند هارو قرار داد
کلا خیلی فکر کن حتما
و بنظر من لازم نیست حتمااا جدید و مدرن باشه، بعضی اسما با وجود اینکه قدیمی هستند اما خیلی قشنگتر از اسمای امروزی ان

نهههه

فک نکنم ثبت احوال بزاره

میلاد قشنگتره

میران بزار گلم

اره قشنگه

میلان ایتالیا

کنجد

اره عزیزم انشالله بزرگ شه خارج از کشور هم بره اسمش واسه اونام قشنگه❤️

شیکه قشنگه

ن قشنگ نیس

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رهام مامان رهام ۹ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دو تا جوجه🩷🩷 مامان دو تا جوجه🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری