۱۱ پاسخ

من همیشه بین ساعت دوازده تا دو نیمه شب

من پسرم شبا در حد ۵ یا ده دیقه گریه میکنه شیرش میدم اروم میشه و میخابه

من چند وقتیه پسرم اینجوری شده

بچه من

وای من ۵۰بار

من....از ۶ماهکیش

من پسرم اینجوریه از دندونشه

هرچی چیز درمورد بد خوابی و شیر نخوردن بچه هست همش میگم منن من خسته شدم از بس شور زدم بچم نمخوابه شیر نمیخوره

پسر من

دختر من🤦‍♀️

پسر من گاهی وقتا اینجوری
همین امشب یه ربع فقططططط گریه کرد
حس کردم از دندونه چون لثه هاش خیلی ورم داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان باوان مامان باوان ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی
مامان نیهان  🩷💕 مامان نیهان 🩷💕 ۶ ماهگی