۴ پاسخ

بنظرمنک همشون بی مزن نان و اپتانیل رو من چشیدم هردوتا بدطعم و بدمزس

رژیمی هستش و وزندهی چندانی نداره ولی خودشون خوب میخورن

رژیمیه دیگه مزش خوب نیس

خودشون میخورن

سوال های مرتبط