تو سونوم زده صدک ۷۵ تا ۹۰ یعنی چی ؟؟

۴ پاسخ

یعنی از 75 درصد جنین های همسن خودش درشتتره و این خیلی خوبه، وزنش چقد بود؟

یعنی نینیت از ۷۵ تا ۹۰ درصد همه نوزادها کمی تپل تره😅. گوگولی . یعنی از وزن نرمال تپلو تره

برای وزن هستش

مگه چند کیلو بود نی نی؟

سوال های مرتبط

مامان یکتاومیکائیل مامان یکتاومیکائیل ۲ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی