۶ پاسخ

من ک چهار ماهم بود سینهام شیر میومد😂

یکم سفیدک میبنده 🥹

نه فعلا

من هنوز نه

دست کاریش نکن

من ۳۷ هفته ام دریغ از یه قطره سینه امم سنگین نشده میترسم شیر نداشته باشم 🥲

سوال های مرتبط

مامان آبتین عسلی💎🧸 مامان آبتین عسلی💎🧸 ۸ ماهگی