شیرخشک اپتامیل ppt کسی میده به بچش

۳ پاسخ

بله من

وزن دهی جوریه ک حالت نرمال داره تپل نمیکنه،بله بدمزه اس بچه به زور قبول کرد چند روز نبات انداختم ،اصلا راحت پیدا نمیشه اونم الان ک شرایط اینجوریه

بله من

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی