خانوما یه طرف لگنم باسنم درد میکنه طبیعیه؟

۴ پاسخ

من چند شبه پاهام میگیره موقع خواب، دلم میخواد جیغ بکشم از درد
مث اینکه طبیعیه،چون خونرسانی به جنین بیشتر میشه،پاهام و بدنمون بی رغم میشن علنا

من ی طرف باسنم مثل برق میگیره نمیتونم تکون بخورم از دردش

مال من راست طببعیه

اره من دوطرفش درد میکنه رفتم دکتر گوطبیعی

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی