۹ پاسخ

۳۷ خوبه که

۳۷ که خیلی خووبه به مرور خب طبیعیه میاد پایین تر

37 که عالیه.
نگرانی نداره.ولی خب میتونس با استراحت ، مراقب باشی پایین تر نیاد.

استراحت کنی میره بالا

استراحت کنی کار نکنی پایین نمیاد

۳۷ که عالیه

ممکنه بالا بره یا بیاد پایین
معلوم نیس

بالا که دیگه نمیره میتونی با استراحت کنترلش کنی ثابت بمونه

پایین میاد بالا نمیره لامصب

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان برگین و برسین🐣 مامان برگین و برسین🐣 ۱۱ ماهگی