سلام دوستان سیسمونی از کی شروع کردید

۱۵ پاسخ

18 هفته
دقیقا بعد سونو انومالی

هنوز شروع نکردم قراره برم سنو 32 هفته بعدش کلی بخرم یکجا

بعد ان تی که جنسیت گفت شروع کردم

من از۲۰هفته شروکردم هنوزتموم نشده🥴

از ۱۸ هفته

هر وقت پول بود برو بخر.😄

هنوز کامل نکردم

من از دو هفته پیش شروع کردم😁

از یکی دو روز دیگه قراره شروع کنم

20هفته

هنوز شروع نکردم

از ۲۷ هفته شروع کردم
دیروزم اخرین وسیله هارو گرفتم دیگه

از تازه شروع کردم
مونده وسایلای اصلی مثل سرویس خواب و کالسکه اینا

آخر های شیش ماهگی شروع کردم توی دو‌هفته ذره ذره گرفتم

من تازه پنجشنبه میخوام برم خرید😐😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی