۶ پاسخ

اواخر هشت ماه

من تاحالانخریدم احتمالا۳۲ هفته برم یکجاهمه روبخرم

هفته ات بالاتر بره اصلا نمی تونی هر ده دقیقه دسشویی داری کمر دردی حس فشار داری و چندین تا دیگه

سلام
من قبل از 7 ماهگی خریدم
که برام سخت نباشه دیگه
هر چی هفتت بره بالاتر واسه خودت سختتر میشه

از آنومالی ک جنسیتش مشخص شد شروع به خرید کردم و الان خیلی خداروشکر میکنم چون دیگه سوار ماشین شدن و پیاده روی برام شده عذاب الهی و جونه بازارگردی ندارم🥲

بهتره تا قبل ۸ ماه تموم بشه چون سنگین میشی سخته

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وششم بارداری