منم نخریدم عزیزم برج 6 انشالله میخوام خرید کنم .
بچه اولمم یک ماه مونده بود خرید کردم .
البته من تخت و اینا تو خریدام نیست چون استفاده نداره
منکه هرچی بقیه براش کادو گرفتن دارم هیچی نخریدیم🥲🤦🏼♀️
برا ما که مامانمون میخره
از موقعی که جنسیت مشخص شد خرید همه چیشو
پیشنهاد من اینه از همین الان بخر، خودمم از اول ماه هفت شروع کردم خریدم ولی الان ک رسیدم ب اول هشت دیگ نمیتونم تکون بخورم، همون ماه هفتم ک رفتم از درد پا و کمر نمیتونستم راه برم خیلی سختم شد ، نزارید اصلا برا ماهای اخر
من همه رو خریدم خیلی وقته
با این اوضاع که هر روز همه چی گرون تر میشه زود تر بخری بهتره🤦♀️
منتظرم جنسیتوبفهمم دیک از ۶-۷ماهکی کم کم میخرم
من امروز داشتم برا یه ستخواببچه گریه میکردم مامانم گفت نمیخرم برات گرونه
گفتم اشکال نداره قطع که کذدم اینفدر گریه کردم چرا همیشه برامن پول نیس🙂💔
من نصفش رو خریدم تخت و کریر و اینا فقط مونده بهداشتی ها رو هم همه رو گرفتم جز شیشه شیر و شیر دوش برقی چون هنوز نمیدونم چه مارکی بگیرم
از همین هفته های شما شروع کردم خرید کردن ریز ریز خرید کردم چون قیمتا بالاست به چشم نیاد
من تازه نصفشو خریدم، لباساش و لوازم بهداشتی مونده
من دیدم بعد عید هی داره هر روز گرونتر میشه از اردیبهشت کم کم شروع کردم الان دیگه چیز خاصی نمونده
من همرو باهم خریدم تقریبا شد ۲۵۰ میلیون🤦🏼♀️ دو هفته پیش هم همرو چیدم داخل اتاق
اره از آنومالی شروع به خرید کردم
الان دیگه چندتا چیز ریز و اینا مونده
ریز ریز میریم میخریم
قراره ایشالا تختو کمدشو بگیریم و کالسکشو بعد جدی بریم برای خورده ریزا
من خورد خورد خریدم واقعاااا قیمتا بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.