۹ پاسخ

من قبل از بارداری کم کم با حقوقم خریدم و بیشتر رنگای نود و یونی سکس خریدم . تو گوگل سرچ کردم لیست کامل نوشتم هی خریدم و تیک زدم
توی گهواره قسمت ابزار هم لیست داره
از سایت ملیکا کیدز و سیسمونی بامبی و دیجیکالا خریدامو کردم

من بعد آنومالی که ۱۸ هفته بودم رفتم خرید سیسمونی همه میگفتن خیلی زوده یکم صبر کن اما ما گوش نکردیم کلا همه چیو خریدم فقط یکم جزعیاتش مونده بعد خرید ماهم جنگ شد و الان هم اصلا نمیتونم تونم تو بازار بچرخم زود کمرم درد میگیره به نظر من هر چه چقدر زودتر بخری بهتره

من قبل از 6 ماهگی خریدم

لیست نوشتم

از دیجی کالا و دیوار
لباسهاش هم حضوری 🥰😍

من از هفته ۹ مامانم شروع کرد
الانم چند قلم پرده و فرش و ارگانایزر مونده و لباس تیتیش

از هفته ۱۷ شروع کردم کم کم میرفتم میگرفتم که تو بازار و خرید خسته نشم، هفته ۲۱همه چی خریده بودم، یا سفارش داده بودم فقط الان چندتا وسیله تزینی و پرده اتاق و تشک تختش مونده که سفارش دادم هنوز نیومده

۲۹هفته همه چیو خریدم تموم شد رفت 😁

من بچه اولم‌پسر هست این دختره نمیشه که لباس اولی رو بپوشونم هنوزم هیچی نخریدم با این وضعیت کشور اصلا حس خرید ندارم. 🤕

11 هفته خریدم فقط لباسا یکمش موند 14 هفته خریدم و 19 هفته چیدم

من جنسیت بچه هام فرق میکنه هنوزخریدنکردم

سوال های مرتبط