۷ پاسخ

موقعی که جنسیتو فهمیدم رفتم و خداروشک که رفتم چون هم زایمانم زودتر از موعدش شد هم اخرا دیگه خیلی سنگین شدم حال خرید سیسمونی نداشتم

بعد سون انومالی .من از اینستا دیجی کالا سفارش دادم
سنگین شده بودم نمتونستم

عزیزم شما چرا سلفری دادید ؟واجبه؟

من که منتظر آنومالیم

من گذاشتم بعد سونو وزن😊 برا پسرمم اون موقع رفتم

دیگه الان که جنسیت فهمیدی شروع کن. چون سنگین میشی دیگه جون نداری بری بگردی. مجبوری همه چیو الکی انتخاب کنی

خرید سیسمونی که دوقلو تک قلو نداره عزیزم...بین ۲۵تا سی هفته بنظرم خوبه بعد اون دیگ سنگین میشی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی