از چند هفته سیسمونی خریدید؟

۱۴ پاسخ

من خریدم 🥹💞

من امشب یکی سرهمی و ست و دوسه تا شلوارک تو گرفتم

فعلا میخام اتاق نینی رو خوب کنم😂

از۲۶هفته

از ۱۷هفته

هنوز هیچی از ۲۸ هفته میگیرم

اگه آنومالی دقیق باشه ایشالا بعد آنومالی که جنسیتو فهمیدم شروع میکنم کم کم بخرم که فشار نباشه رومون

من هنوز هیچی نخریدممم
به جز یه کفش و یه لباس سفید سه تا جوراب و یه هد بند که با یکی از جوراباش سته😂🫠
همیننن

هنوز هیچی نخریدم

من هنو هیچی نخریدم

من هنو هیچی نخریدم

۱۵هفته😅

هنوز هیچی نخریدم🥴😐

۲۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی