سلام خانما این امپول مال چیه ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

به غیر این هم باید آمپول باشه مایع وپودر روباهم تمخلط میکنن وتزریق مکنن. برای من اینطوری بود

برای تحریک وبزرگ شدن فولیکوله منم سه تازدم روز.۶.۷.۸سیکلم

دکتر واسه آزاد سازی به من داد اون بالاییو

هاش سی جی تحریک تخمک

اسمشو بزن گوگل میاره بالا ک واسه چیه

سوال های مرتبط

سمانه سمانه قصد بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری