ارضا شدن تو هفته ی من موردی دار؟؟؟؟

۶ پاسخ

بعد ۵ ماه تازه اولین بار

هم بخاطر جنسیتش میترسم هم بخاطر سلامتی خودم بهتره کم باشه

مورد نداره ولی بعدش خودت اذیت میشی دل درد و انقباض رحم

ن بابا من از اول دارم

اگ منع نیستی هیچ مشکلی نداره فقط آروم

اگه منع نکرده دکتر برات فکر نکنم موردی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد