برای سزارین بخیه جذبی بهتره یا کشیدنی??

۲ پاسخ

من جذبی زدم جاش مونده ابجیم کشیدنی بود نمونده
نمیدونم ربطی داره یا ن ولی جذبی ی چیزش خوبه ک درد نداری برا کشیدنش

من بارداری اولم جذبی بود

سوال های مرتبط

مامان بردیا و تو دلیم🩵 مامان بردیا و تو دلیم🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری