۹ پاسخ

جذبی دیکه

از من بخیه کشیدنی بود خوب بود

لیزری چطوره باز

بخیه لیزری من نشنیدم تاحالا

دکتر من کشیدنی‌انجام میده سالیان سال همه ام از کارش راضی هستن

بعد هزینه هاشونم فرق میکنه؟

مال من کشیدنی بود خیلی خوب بود

برا من کشیدنی بود سریع خوب شد العانم بعد دوسال دیگه داره ازبین میره جای بخیه

قطعا لیزری

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان بردیا و تو دلیم🩵 مامان بردیا و تو دلیم🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری