۶ پاسخ

باید ببینی دکترت جذبی میزنه یا نخی

بخیه ای خواهرم بود ولی عفونت میگیرن خیلی باید مواظب باشی ولی جذبی خود ب خود خشک میکنن میفتن

اره من زایمانم جذبی بودن خیلی راحت بودم

جذبی

من تجربه ندارم ولی زنعمو شوهرم میگفت خواهر زادم تو بارداری اولش نخ بود نمیتونست قدشو باز کنه میگفت نخا میشه
تو بارداری دومش ک ۷ ماه پیش بود جذبی کرده میگفت راحت قدشو باز میکرد میگفت الان احساس کشیدگی ندارم

کشیدنی میگن

سوال های مرتبط

مامان شایلین مامان شایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری