نخ جذبی واسه طبیعیه و کشیدنی واسه سزارین اصلا انتخابی نیست تو سزارین بر اساس نوع زایمان میزنن
صددرصد کشیدنی
واسه من یبار کشیدنی زدن ، خوبه راضی بودم.
بازم بستگی به پوستت داره
خانما پمپ درد بدون بیمه چه قیمته؟
من سزارین اولم برام نخ جذبی زدن خیلی هم خوب بودو راضی بودم...
عزیزم انتخابی نیس معمولا کشیدنی میزنن لایه خارجی رو
ولی لایه های داخلی کلا جذبیه
اینکه میگن بیرونی جای عمل مشخص میشه یا گوشت اضافه
همش حرفه،بستگی به دکتری که بخیه میزنه داره و پوست و مراقبت خودت
شکم من کشیدنی زده بود دکترم الان اصل مشخص نیس جای عمل صاف صاف شده
بخیه های داخلی جذبیه
بیرونیه کشیدنی .
تاالان کسی رو ندیدم و نشنیدم که بخیه روش جذبی باشه
داخل جذبی میزنن بیرونی الان هیچ دکتری جذبی نمیزنه
من بارداری اولم جذبی زد دکتر میخوام بگم اگه قبول کنه اینم جذبی بزنه خیلی راضی بودم اما نمیدونم دکتر بر چه اساسی اون موقع جذبی زد برام.چون همه ی عمل هاش کشیدنی بود واس من فقط جذبی زده بود
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.