خانما سزارین بخیه جذبی میزنن یا کشیدنی؟

۵ پاسخ

هر دو انجام میشه بستگی به بیمارستان داره اما اگه کشیدنی باشه بهتره چون جذبی ها عارضه میدن

من کشیدنی بودم

مال منم ۳سال پیش کشیدنی ولی فکر کنم اکثرن کشیدنیه

واسه من جذبیه

مال من ک کشیدنی بود

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی