سزارین بخیه جذبی خوبه یا بخیه کشیدنی؟

۳ پاسخ

جذبی بهترین چیزه من سزارین اولم جذبی مو خیلی راضیم و زود خوب شدم

من جذبی بدنم حساسیت دادم باز شد بخیه هام
دومی رو کشیدند زدم که خوب بود اینبارم کشیدنی میخوام

بستگی ب دکترت داره ک قراره کدومو بزنه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی