بخیه سزارین جذبی خوبه یا کشیدنی جاش نمونه؟؟؟

۷ پاسخ

برای من کشیدنی بود که خیلی خوبه دیده نمیشه برای ۷سال پیشم هست

من کشیدنی بود خیلی کم دیده میشه جاش

برای من سر دختر اولم جذبی زد و گفت بخیه رو مدل جراحی پلاستیک زدم یه خط صاف جاش مونده بود بالای بیکینی

من کشیدنی زد گفت با ترمیم کننده جاش میره.

کلا جذبی هست عزیزم یه سرش میمونه که اونم دکتر اگه دید بعد. از ده روز هست میچینه وگرنه کامل جذب میشه

من صفرا عمل کردم و جذبی بوده و تازه لیزری عمل کردم جاش،مونده بازم

جفتش میمونه

سوال های مرتبط

مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی