بخیه جذبی خوبه یا کشیدنی ؟؟ برا سزارین

۱۰ پاسخ

جذبی .

جذبی

منم سوالمه ولی شنیدم جذبی برای بعضی ها حساسیت ایجاد میکنه میخواد جذب بشه هم کار انجام بدی کشیده میشه دردش بیشتره کشیدنی‌بهتره

جذبی خیلی راحت اصلا موقع راه رفتن خوابیدن اذیت نمیشی بعد جاش هم رفته مال من خیلی تمیز هست

جذبی خیلی خوبه برامن جذبیه جاش هم میره

جذبی بهتره. من دوتاشو داشتم

کشیدنی

من کشیدنی بود راضی ام

جذبی

صددرصد کشیدنی

سوال های مرتبط

مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی