۵ پاسخ

برای من جذبی بود خوب بود

کشیدنی بهتره

کشیدنی من راضی بودم
طبق گفته دکترم تو بخیه جذبی احتمال عفونتش بیشتره

میگن جای کشیدنی کمتر میمونه

کشیدنیه اصولا

سوال های مرتبط

مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۵ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی