بخیه سزارین جذبی باشه بهتره یا کشیدنی؟

۱۱ پاسخ

جذبی بدرد نمیخوره
گلوله گلوله مبشه

جذبی نمیزنن اصلا

جذبی.....

معمولا داخل رو جذبی میزنن رویی رو برا اینکه جاش بد نمونه پرس میکنن فقط یه گوشه رو بخیه کشیدنی میزنن که اونم روز دهم باید بکشید

من خودم کشیدنی بود راضی بودم چون هم عفونت نداد هم موقع کشیدنش اصلا درد نداشت و نفهمیدم
یکی از آشناهامون جذبی زده بود تعریف میکرد میگفت عفونت کرده و اذیت شده
حالا بازم سیستم بدن هر کسی فرق میکنه من تجربه مو گفتم

صددرصد جذبی چون موقع کشیدنشم درد میکشی ،و اینکه بخیه های کشیدنی اکثرا عفونت میکنن

میگن گشیدنی گلم

من کشیدنی بودن بخیهام

دکترم گفت کشیدنی بهتره، دلیل علمی هم گفت، یادم نیس متاسفانه

کلا کشیدنیه جذبی نمیزنن

به نظر من جذبی باشه بهتر هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد