بخیه جذبی بهتره یا بخیه کشیدنی؟؟؟

۷ پاسخ

داخلیا منو جذبی زدن بیرونیا میفتن

جذبیا نازکه جاشم نمیموپه ولی از کسی نظر نمیخوان که انتخاب کنی

من بخیه‌های پروتزم جذبی بود جاش موند یکم
ولی بخیه‌های سزارین رو کشیدنی زدن واسم اما مدل زیبایی از زیر پوست زدن
الان که یه ماه گذشته خیلی کمرنگ شده جاش
یه خط به نازکی مو مونده که اونم می‌ره

واسه همسرمم آپاندیسشو عمل کرد کشیدنی بود که جاش رفته...

برای طبیعی جذبی میزنن سزارین معمولی

جذبی خوبه

جذبی...

کشیدنی میگن بهتره

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان ایلماز مامان ایلماز ۹ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی