جذبی خوبه
منکه جذبی بودم ، راحته دیگه لازم نیس بری بکشن
دکتر من جذبی نزد برام اون موقع گفت جنس مورد تاییدم الان توباز نیست
میگن کشیدنی امکان عفونت و باز شدنش کمتره ولی من جذبی زدم راضی ام خوب بود
بخیه خوبه ....اولی رو بخیه زدم دومی رو هم بخیه میزنم اگه قسمت بشه
برای من سر زایمان اولم جذبی بود خیلی خوب بود
نمیدونم. من ک. کشیدنی بود جذبی. راحتی دیگه
دوباره نمیری بکشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.