بخیه جذبی بهتره یا کشیدنی
دکترم میخواد جذبی بزنه

۷ پاسخ

جذبی خوبه

منکه جذبی بودم ، راحته دیگه لازم نیس بری بکشن

دکتر من جذبی نزد برام اون موقع گفت جنس مورد تاییدم الان توباز نیست

میگن کشیدنی امکان عفونت و باز شدنش کمتره ولی من جذبی زدم راضی ام خوب بود

بخیه خوبه ....اولی رو بخیه زدم دومی رو هم بخیه میزنم اگه قسمت بشه

برای من سر زایمان اولم جذبی بود خیلی خوب بود

نمی‌دونم. من ک. کشیدنی بود جذبی. راحتی دیگه
دوباره نمیری بکشی

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان ایلماز مامان ایلماز ۹ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی