بخیه جذبی بهتره یا کشیدنی؟کشیدنی درد داره؟

۸ پاسخ

اگه منظورت لیزره که مال من لیزری بود خیلی راضیم

کشیدنی بهتره و هیچ دردی نداره اصلا متوجه نمیشی

من زایمان اولم جذبی بود و تقریبا یکماه بعد پوستم حساسیت داد و بخیه هام باز شد و با پماد و دارو کم کم جوش خورد
زایمان دوم به هیچ وجه جذبی قبول نکردم و بخیه زدم که عاااالی بود و موقع برداشتن هیییچی نفهمیدم

مگه انتخابیه؟

منم کشیدنی بود عالی بود

دکتر من انگار لباس دوخته بود😂ی گره اول یه گره اخر یه دستگاه داشت گذاشت دو دقیقه روشون گره اولو‌قیچی کرد و کشید بیرون

کشیدنی بهتره هم مقاومه هم عفونت نمیکنه نسبت به جذبی هم رد کمتری میمونه و هم اینکه اصلا کشیدنش درد نداره

کشیدن بخیه سزارین اصلا درد نداشت

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان ایلماز مامان ایلماز ۹ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی