واسه سزارين بخيه جذبي بهتره يا كشيدني؟🫤😐🫠

۷ پاسخ

جذبی بهتره

جذبی دکترم گفت گوشت اضافه شاید بیاره

دکتر من گفت جذبی احتمال گوشت اضافه آوردن داره ، کشیدنی بهتره

میگن جذبی خیلی بهتره

مال من جذبی بود،خیلی راضیم کشیدنی سخته

کشیدنی بهتره

من شنیدم جذبی

سوال های مرتبط

مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۵ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد