۶ پاسخ

جذبی
برای من بود
راحت بود

لایه های داخل شکم ک جزبیه ولی پوست رو کشیدنبه

کشیدنی

من چون بیمارستان دولتی قراره سزارین بشم دکترم نخ بخیه خارجی نوشت برام خریدم با خودم میبرم. فک کنم جذبیه

جذبی ک قبول ندارن بزا سزارین فقط طبیعی جذبی

میگن کشیدنی بهتر

سوال های مرتبط

مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۱۰ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی