بخیه های سزارین رو جذبی میزنن یا کشیدنی

۹ پاسخ

کشیدنی بهتره

بستگی به دکترت داره

مال من بیرون بخیه ندارم لیزریه

کشیدنی

داخل جذبیه و بیرون کشیدنی

جذبی بیرونی اصلا کشیدنی نیست

هر دوش خصوصیا اکثرا جذبین چ بیرون چ داخل

جفتش

داخلی جذبیع بیرونی صددرصد کشیدنی

سوال های مرتبط

مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۱۰ ماهگی