بچه ها سزارین بخیه جذبی میزنن یا کشیدنی؟

۸ پاسخ

من سزاولم 3تابخیه اخرکشیدنی بود

برای من جذبی زدن

کشیدنی میزنن

تازگی میگن جذبی منسوخ شده نمیدونم باز دوستم تازه زایمان کرده جذبی نبود

واسه من جذبي زد

مونده ب دکترت فرقی ندارن باهم .برای من ک اصلا مهم نیست جذبی یا کشیدنی

فکر کنم جذبی میزنن

کشیدنی

سوال های مرتبط

مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری