بخیه جذبی خوبه واس سزارین یا کشیدنی؟؟؟

۷ پاسخ

اکثراً کشیدنی میزنن.فکرکنم بهتره

کشیدنی بهتره جذبی برای طبیعی خوبه

فقط جذب
من دوبار سزارین شدم جذبی اصلا اذیت نشدم جاشم فقط یه خط ک اونم به مرور زمان محو میش

قطعا جذب

دکتر من گفت کشیدنی بهتره

نمی دونم دکترم برا منو جذبی زده

بنظر من کشیدنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته چهلم بارداری
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی