اکثراً کشیدنی میزنن.فکرکنم بهتره
کشیدنی بهتره جذبی برای طبیعی خوبه
فقط جذب
من دوبار سزارین شدم جذبی اصلا اذیت نشدم جاشم فقط یه خط ک اونم به مرور زمان محو میش
قطعا جذب
دکتر من گفت کشیدنی بهتره
نمی دونم دکترم برا منو جذبی زده
بنظر من کشیدنی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.