۷ پاسخ

برا من لیزری بود خط خیلی کوچیک که تا همین الانم خیلیش رفته

واسه من لیزر بود اصلا اذیت نشدم و نخی هم نبود که بعد ده روز برم بکشم
جاش هم خیلی باریک و کمرنگ مونده که کسی ببینه اصلا متوجه نمیشه حتی برامدگی هم نداره صافه
من که خیلی راضیم

برای من ک‌کشیدنی بود جاش خیلی کمرنگه

مال من کشیدنی بود اصلا جاش دیده نمیشه ی خط کم رنگ مونده

شنیدم کشیدنی جاش خیلی کمرنگ میشه

کشیدنیه

کشیدنی

سوال های مرتبط

مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی