برا من لیزری بود خط خیلی کوچیک که تا همین الانم خیلیش رفته
واسه من لیزر بود اصلا اذیت نشدم و نخی هم نبود که بعد ده روز برم بکشم
جاش هم خیلی باریک و کمرنگ مونده که کسی ببینه اصلا متوجه نمیشه حتی برامدگی هم نداره صافه
من که خیلی راضیم
برای من ککشیدنی بود جاش خیلی کمرنگه
مال من کشیدنی بود اصلا جاش دیده نمیشه ی خط کم رنگ مونده
شنیدم کشیدنی جاش خیلی کمرنگ میشه
کشیدنیه
کشیدنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.