سلام دوستان نخ جذبی خوبه یا نخ کشیدنی واسه سز؟

۳ پاسخ

واسه من کشیدنی بود راضی بودم موقع کشیدن نفهمیدم

خودت باید بگی چه مدلی بزنه یا چی من جذبی میخام

فکرکنم جذبی بهتره،کشیدنی درد داره،پریروز بودم مطب یه خانومه بنده خدا اومده بود بخیه بکشه خیلی جیغ و داد میکرد

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۱۰ ماهگی