سلام دوستان جنسیت چیه به نظرتون؟
چیزی مشخصه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

شبیه دختره ب نظرم

دختره

من بهترین سونو مشهد رفتم تو ۱۳ هفته گفت دختره. میتونی سیسمونی هم مامانت بخره.
بعد تو ۱۷ هفته رفتم ی سونو گرافی معمولی گفت پسره

دختره

پسره ب نظرم

بنظرم پسره احتمال نداد؟

دختره

پسره از این زاویه

بنظرم دخمله💕

دختر از رو جمجمه اش

دختره

فک‌کنم‌پسر

نه
معلوم نی

سوال های مرتبط

مامان آریانا🤰🏻👼🏻 مامان آریانا🤰🏻👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷هدیه ی خدا🩷 مامان 🩷هدیه ی خدا🩷 ۱ ماهگی