خانما قندتون چندبود من زده ۱۰۸

۱۲ پاسخ

محدوده قند نرمال تا 100 هست
از 100 تا 115 پره دیابت(پیش دیابت)
از 115 به بالا دیابت هست.
شما تو مرحله پیش دیابتی
و این یک هشداره
باید حتما تحت نظر متخصص تغذیه باشی تا رژیم غذایی تو تنظیم کنه
که دیگه نیاز به قرص و انسولین نداشته باشه.
حتما پیگیری کن

96 بود الان 91

من ۱۰۶ بود الان ۹۶ شده بازم دکتر گفت همینطوری باید رعایت کنی نیاز به دارو نداشته باشی

ناشتات اینه؟

وای منم ۱۰۷ بودم گفتن قند یک ساعته بدم خیلی رعایت کن عزیزم

۸۹ بود

۹۸ مال منم اوایل بالا بود
رعایت کن

۷۴ بود

قند نرمال بارداری باید ۸۵تا۹۵باشه

من قندم بالا بود۱۳۰بود که دیگه پایین نیومد انسولین میزنم

خیلی بالایه پرهیز کن که تا اخر بارداری نیاز به انسولین نباشه

84 بود

سوال های مرتبط

مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری