خانوما قیمت شیردوش چنده

۸ پاسخ

سلام من برقی دارم استفاده نشده اگر میخواین اطلاع بدین مشخصات بفرستم

۲۸۰خریدم

مامانم اینو گرفته واسم خیلییییییی خوبه اولش شیرم نمیومد فک کردم خوب نیست اما وقتی ادامه دادم عالی میدوشه دقیقا شبیه این که بچه بخوره

تصویر

یدونه دستی گرفتم ۷۰۰ و خورده ای

من خریدم ۳میلیون

من شیردوش برقی لوووی دارم ۴۶۰۰ خریدمش عید

من پرتابل دستی گرفتم ۷۸۰
بنظرم ازون دستی ساده ها نخر. من گرفتم از ندوشید

15۰تومن گرفتم

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان شاهان و رایان مامان شاهان و رایان ۴ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی